سرخط خبرها

پای «محمد دحلان» هم به پرونده قتل خاشقجی باز شد

در ادامه تحولات پرونده قتل روزنامه نگار سرشناس عربستانی، روزنامه «ینی شفق» خبر داده که گروهی وابسته به محمد دحلان یک روز پیش از حادثه قتل خاشقجی با گذرنامه جعلی از لبنان به ترکیه رفته اند.

میدل ایست نیوز: روزنامه ترکیه‌ای «ینی شفق» خبر داد که «محمد دحلان»، سیاستمدار فلسطینی جداشده از جنبش «فتح»، در ماجرای قتل «جمال خاشقجی»، روزنامه‌نگار عربستانی، دست داشته است.

در این گزارش که امروز یکشنبه منتشر شده، آمده که گروهی وابسته به محمد دحلان یک روز پیش از قتل خاشقجی با گذرنامه جعلی از لبنان وارد ترکیه شده است.

بر اساس این گزارش این گروه متشکل از چهار تن بوده که در روز قتل خاشقجی وارد کنسولگری عربستان سعودی شده‌اند و تصاویری که دستگاه امنیتی ترکیه در اختیار دارد این افراد را نشان می‌دهد.

این گزارش افزوده که مأموریت این گروه از میان بردن شواهد مربوط به قتل خاشقجی بوده و سه روز در ترکیه مانده‌اند و دستگاه امنیتی ترکیه این افراد را شناسایی کرده و از جزئیات روابط آنان با دحلان باخبر است.

محمد دحلان سیاستمدار فلسطینی است که پیش‌تر رئیس دستگاه امنیت داخلی در غزه و نیز مشاور امنیت ملی فلسطین بود و سپس براثر اختلاف با «محمود عباس» از جنبش فتح اخراج شد.

دحلان در امارات متحده عربی سکونت دارد و گفته می‌شود که از حمایت محمد بن زاید، ولیعهد امارات متحده عربی، برخوردار است.

منبع
ینی شفق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا