سرخط خبرهاسیاسی

به دعوت میشل عون؛ امیر قطر به بیروت سفر می کند

«تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در نامه ای مکتوب به «میشل عون» رئیس جمهور لبنان، به دعوت وی از قطر برای مشارکت در نشست عربی توسعه اقتصادی اجتماعی پاسخ مثبت داد.

میدل ایست نیوز: «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر روز دوشنبه نامه ای مکتوب برای «میشل عون» رئیس جمهوری لبنان ارسال و در آن به موضوع روابط دوجانبه میان دو کشور اشاره کرد. «محمد حسن جابر الجابر» سفیر قطر در لبنان در دیدار با عون در کاخ بعبدا، پیام مکتوب امیر قطر را تقدیم وی کرد.

به گزارش خبرگزاری قطر «قنا»، امیر قطر در این نامه در خصوص روابط دو جانبه میان دو کشور و راه های تقویت و توسعه آن صحبت کرده است.

در گزارش خبرگزاری قنا به محتوای پیام امیر قطر اشاره نشده اما خبرگزاری لبنان گزارش داده که امیر قطر در نامه خود به دعوت میشل عون پاسخ داده است.

رئیس جمهوری لبنان از امیر قطر خواسته بود تا در نشست عربی توسعه اقتصادی و اجتماعی که چهارمین دوره آن در روزهای 19 و 20 نوامبر در بیروت برگزار می شود، شرکت کند.

بنابر گزارش خبرگزاری لبنان امیر قطر ابراز امیدواری کرده که این نشست اهداف مورد نظر خود را محقق کند و در حمایت از انسجام و یکپارچگی کشورهای عربی و تقویت همکاری های مشترک میان آنان نقش به سزایی داشته باشد؛ به گونه ای که به منافع ملت های منطقه و بالارفتن جایگاه امت اسلامی کمک کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا