سرخط خبرها

واکنش رئیس ائتلاف فتح به اظهارات مقتدی صدر

«هادی العامری» رئیس ائتلاف فتح از «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر خواست که شواهد خود در خصوص متهم کردن اعضای ائتلاف فتح به زدوبند با برخی شخصیت های سنی فراکسیون «البناء» را ارائه کند.

میدل ایست نیوز: بعد از آنکه «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر مدعی شده بود که اعضای ائتلاف فتح و برخی چهره های سیاسی فراکسیون «البناء» دست به زد و بند سیاسی زده اند،«هادی العامری» رئیس ائتلاف فتح به اظهارت مقتدی صدر واکنش نشان داد.

به نقل از «الفرات نیوز» العامری در پاسخ به صدر گفت:« پیام شما را از طریق شبکه های اجتماعی مشاهده کردم. من توجه و نگرانی شما را شایسته تقدیر می دانم اما در عین حال خواستار این هستم که اطلاعات قابل استنادی که در اختیار دارید را برای دستگاه قضایی ارسال کنید تا با جدیت پیگری شود.»

وی افزود: «تأکید می کنم کسی که جان خود و جان فرزندان، برادران و دوستان خود را در راه وطن ارزانی داشته هرگز و در هیچ شرایطی به ضرر وطن خود با کسی تعارفی ندارد. چنین کسی هرگز در برابر فساد در حق کشور خودسکوت نمی کند. ما به عهدی که بسته بودیم پایبندیم که به دور از سهمیه بندی و فرقه گرایی عراق مرکز توجه ما و خدمت به عراقی ها هدف اصلی ما باشد.»

مقتدی صدر پیش از این در صفحه توییتر خود در پیامی خطاب به «هادی العامری» گفته بود که زد و بندهای چشمگیری میان اعضای ائتلاف فتح و برخی چهره های سنی فراکسیون «البناء» در حال اتفاق است. آنان به طور بی سابقه ای به خرید و فروش وزارتخانه ها با مبالغ هنگفت و حمایت های خارجی مشغولند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا