سرخط خبرها

حمله نیروی هوایی ارتش عراق به مراکز تروریست ها در استان نینوا

در حمله نیروی هوایی ارتش عراق به تروریست های داعش در استان نینوا 14 تروریست کشته شدند.

میدل ایست نیوز: چند تن از سران گروه تروریستی داعش در حمله نیروی هوایی عراق و هواپیماهای ائتلاف بین‌المللی علیه تروریسم در استان نینوا جان باختند.

به گزارش الحیات، ستاد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق خبر داد که 14 تروریست داعشی طی حمله نیروی هوایی عراق و هواپیماهای ائتلاف بین‌المللی جان باخته‌اند.

سرتیپ «یحیی رسول»، سخنگوی ستاد اطلاع‌رسانی امنیتی در بیانیه‌ای اعلام کرد که تیپ 66 لشکر 20 ستاد عملیات نینوا با حمایت نیروی هوایی عراق و هواپیماهای ائتلاف عملیات جست‌وجو برای یافتن لانه‌های تروریست‌ها در دره‌های کوه‌های «عطشانه» در استان نینوا را آغاز کردند و در نتیجه آن 14 تروریست کشته و 3 مرکز آنها ویران شده است.

اداره اطلاعات ارتش نیز خبر داده که یک انبار مهمات در منطقه «زمار» در موصل را شناسایی و نابوده کرده است.

رسانه‌های اردنی نیز خبر داده‌اند که نیروهای هوایی سلطنتی اردن چهار سرباز عراقی را که با انفجار یک بمب دست‌ساز در خاک عراق در نزدیکی گذرگاه مرزی کرامه مجروح شده بودند برای درمان به «امان» منتقل کرده‌اند.

پیش از این، در پی افزایش هشدارها درباره اوضاع نابه‌سامان امنیتی در استان نینوا (مرکز آن موصل)، یک لشکر از ارتش عراق به فرماندهی سرلشکر «عثمان الغانمی»، رئیس ستاد ارتش عراق، به استان نینوا رفت تا اوضاع امنیتی را کنترل کند.

منبع
الحیاة

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا