سیاسی

«توطئه» حلبوسی با سران ائتلاف «محور» برای کارشکنی در جلسه امروز مجلس عراق

«مشعان الجبوری» تصاویری از پیام های مکتوب سران ائتلاف محور را منتشر کرده که نشان می دهد آنان تصمیم گرفته اند جلسه امروز مجلس را به مشکل بکشانند.

ميدل ایست نیوز: «مشعان الجبوری»، فعال سیاسی عراقی، با انتشار تصاویری از مکالمه‌های مکتوب تعدادی از سران ائتلاف «محور» خبر داد که اعضای این ائتلاف از رئیس مجلس خواسته‌اند که جلسه امروز رأی اعتماد را به شکست بکشاند.

الجبوری در پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر عکس مکالمات تصویری چند تن از سران ائتلاف محور ازجمله «محمد الحلبوسی» رئیس مجلس عراق را منتشر کرد که نشان می‌دهد آنان با یکدیگر قرار گذاشته‌اند که چون نام نامزد پیشنهادی آنان برای وزارت دفاع در لیست پیشنهادی عادل عبدالمهدی به مجلس نیست، نگذارند که جلسه امروز به نتیجه برسد.

الجبوری تأکید کرد که پیام‌ها نشان می‌دهد که «ائتلاف محور چیزی بیش از یک گروه جنایتکار نیست که روش‌های باندهای تبهکار را پیشه گرفته تا به اهداف خود برسد».

بر اساس آنچه در این پیام‌ها آمده، «جمال الکربولی» تأکید کرده که ائتلاف محور نباید اجازه رأی اعتماد به کابینه را بدهد، الحلبوسی در پاسخ به این پرسش نوشته که این کار را خواهد کرد و «مثنی السامرائی»، عضو دیگر ائتلاف نوشته «ما همه با تو هستیم». «احمد الجبوری» نیز با لحن خاصی نوشته که «فردا از مجلس بیرونش بیندازید» (منظور نخست وزیر است).

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا