سرخط خبرها

عضو ائتلاف اصلاح و سازندگی در پارلمان: اتفاقات امروز نشان داد فراکسیون اکثریت در دست ماست

«حسن فدعم»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف اصلاح و سازندگی اعلام کرد که اتفاقات امروز پارلمان و به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان، حاکی از این حقیقت است که فراکسیون اکثریت به دست ماست.

میدل ایست نیوز:«حسن فدعم»، نماینده پارلمان عراق، اعلام کرد: ائتلاف اصلاح و سازندگی با عدم مشارکت در جلسه پارلمان و به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان، ثابت کرد که فراکسیون اکثریت پارلمان است.

گفتنی است در جلسه امروز که به منظور تعیین تکلیف وزارتخانه های باقی مانده، تشکیل یافته بود،«عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر عراق با معرفی شخصیت هایی همچون «فالح فیاض» به سِمت وزرات کشور با مخالفت ائتلاف اصلاح و سازندگی رو به رو شد.

جلسات پارلمان با شرکت بیش از 164 نماینده، به حد نصاب می رسد اما در جلسه امروز پارلمان، اعلام شد که تنها 161 نماینده حضور داشتند که با احتساب مجموعه نمایندگان پارلمان که 329 نفر است، جلسه امروز به حد نصاب نرسید و با توجه به عدم حضور ائتلاف اصلاح و سازندگی مشخص می شود که شمار نمایندگان این ائتلاف از تعداد نمایندگان ائلاف سازندگی که از نامزدی فالح فیاض برای تصدی وزارت کشور حمایت می کردند، بیشتر است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا