سرخط خبرها

درخواست تحقیق درباره اعتراف یک پلیس کویتی به اعدام ده ها عراقی

یک افسر کویتی از اعدام 50 تبعه عراقی در گورستانی دسته جمعی خبر داد.

میدل ایست نیوز: «عدی عواد»، معاون استانداری بصره امروز شنبه از وزارت امور خارجه عراق خواست تحقیقی را در مورد کلیپ ویدیویی منتشر شده در برخی شبکه های اجتماعی که از یکی از شبکه های تلوزیونی کویت پخش شده است، آغاز کنند.

به گزارش وبگاه خبری شفق نیوز این کلیپ سخنان شخصی منتسب به وزارت کشور کویت را نشان می دهد که از اعدام 50 تبعه عراقی توسط یک مقام رده بالای کویتی در وزارت کشور کویت در 23 سال پیش خبر می دهد.

عواد در ادامه اظهار داشت: لازم است وزارت امور خارجه عراق تحقیقی را در مورد کلیپ ویدیویی که در برخی وسایل ارتباط جمعی کویت پخش شده است، آغاز کند.

وی در ادامه تاکید کرد لازم است که دولت کویت و گروه های مرتبط حقیقت یاب آنچه از جانب شخصی منتسب به وزارت کشور کویت عنوان شده است را بیان کنند.

به نوشته این وبگاه، صفحات مختلف شبکه های اجتماعی یک کلیپ ویدیویی را منتشر کردند که در آن یک پلیس کویتی از اعدام 50 تبعه عراقی توسط یک مقام رده بالا در یکی از کلانتری های تابع وزارت کشور کویت خبر می دهد. بر اساس آنچه در این شبکه های اجتماعی منتشر شده آنها عراقی هایی مقیم کویت بودند که بی گناه در خیابان دستگیر شده و در گورستانی دسته جمعی دفن شده اند که بعدها توسط وزارت کشور یافت شده است.

منبع
شفق نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا