سرخط خبرها

رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی خواستار تشکیل شورای عالی مبارزه با فساد شد

رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی از قوه مجریه و مقننه این کشور خواست با تصویب قوانین بازدارنده در راستای ریشه کن ساختن فساد گام بردارند.

میدل ایست نیوز: «سید عمار حکیم»، رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی، امروز یکشنبه طی بیانیه ای، خواستار تشکیل شورای عالی مبارزه با فساد شد، و در عین حال عنوان کرد: فساد موجب وخیم تر شدن وضعیت اقتصادی کشور شده است.

به گزارش شبکه الفرات، حکیم در بیانیه خود در روز جهانی مبارزه با فساد، بر لزوم بهره گیری از همه ساز و کارها و شیوه های ممکن به منظور مقابله با این آفت خطرناک تاکید کرد و در عین حال فساد را روی دیگر تروریسم در عراق به شمار آورد.

وی در بیانیه خود افزود: از آنجا که فساد موجب کارشکنی در مسیر توسعه و سرمایه گذاری در کشور ما می شود، دو قوه مجریه و مقننه باید با تصویب قوانین بازدارنده در جهت ریشه کن ساختن این خطر سهمگین گام بردارند.

سید عمار حکیم در ادامه افزود: فساد موجب هدررفت بیت المال، زمان و تلاش های صورت گرفته می شود و منفعت گرایی شخصی را به منافع عالی کشور مقدم می شمارد.

رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی به همین مناسبت، خواستار تشکیل شورای عالی مبارزه با فساد شد تا همه تلاش ها برای تحقق این مسئولیت بزرگ ملی، در قالب این شورا هماهنگ شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا