سرخط خبرها

هشدارها در خصوص کشیده شدن دامنه تظاهرات بصره به استان های دیگر عراق

«حامد عباس یاسین»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف فتح از گسترش دامنه تظاهرات در بصره هشدار داد و خواستار تسریع در روند تکمیل کابینه دولت شد.

میدل ایست نیوز: «حامد عباس یاسین»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف فتح از گسترش دامنه تظاهرات در استان بصره به دیگر استان ها هشدار داد. وی از فراکسیون های سیاسی خواست در موضوع تکمیل کابینه دولت، شتاب به خرج دهند.

یاسین در گفت‌وگو با وبگاه خبری المعلومه، تصریح کرد: علیرغم اینکه تظاهرات بصره به مطالبات و خواسته های این شهر مربوط می شود اما تا زمانی که خواسته های تظاهرکنندگان تامین نشود، این ترس و هراس وجود دارد که دامنه این تظاهرات به استان های دیگر عراق هم کشیده شود.

این نماینده پارلمان عراق با بیان اینکه تاخیر در روند تکمیل کابینه و درگیری فراکسیون ها بر سر وزارتخانه های باقی مانده، علت اصلی التهاب موجود در شهر است، از فراکسیون های سیاسی خواست در جلسه روز سه شنبه مساله تکمیل کابینه دولت را حل و فصل کنند.

«عباس یابر»، عضو کمیسیون خدمات و بازسازی عراق پیشتر در گفت‌وگو با المعلومه، با اعلام اینکه تظاهرات استان بصره از دلایل سیاسی تهی نیست، تصریح کرد: نوعی کم کاری و اهمال در پرونده خدمات رسانی به شهروندان وجود دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا