سرخط خبرها

ائتلاف سائرون: تغییر «فالح الفیاض» شرط اساسی برای توافق سیاسی است

ائتلاف سائرون به رهبری «مقتدی صدر» اعلام کرد که تغییر فالح فیاض برای خاتمه بخشیدن به اختلافات و ایجاد توافق سیاسی، ضروری است.

میدل ایست نیوز: ائتلاف سائرون امروز یکشنبه تاکید کرد که برای دادن رای اعتماد به وزرای باقی مانده، همچنان مُصر است که «فالح فیاض»، نامزد وزارت کشور با شخصیت دیگری جایگزین شود.

این ائتلاف در عین حال تاکید کرد که تغییر فیاض شرط اساسی برای خاتمه بخشیدن به اختلافات و ایجاد توافق سیاسی برای تایید کابینه دولت است.

«رائد فهمی»، از رهبران ائتلاف سائرون در گفت‌وگو با وبگاه خبری المعلومه، تصریح کرد: اختلافات سیاسی به علت نامزدی فالح فیاض برای تصدی وزارت کشور هنوز ادامه دارد و در مواضع سائرون تا به این لحظه تغییری حاصل نشده است.

وی افزود: تداوم نامزدی شخصیت های معرفی شده موجب تحریم جلسه آتی پارلمان از سوی فراکسیون های سیاسی می شود و همچنین در خصوص زمان جلسه آینده پارلمان که روز سه شنبه این هفته است، علیرغم برخی شایعات تاکنون تغییری ایجاد نشده است.

فهمی در پایان گفت: مذاکرات هنوز ادامه دارد و این احتمال وجود دارد که پیش از آغاز جلسه روز سه شنبه، مواضع برخی گروه های سیاسی برای برون رفت از این بحران و دادن رای اعتماد به وزاری پیشنهادی تغییر کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا