سرخط خبرها

ائتلاف اصلاح: در صورت عدم تغییر نامزدهای معرفی شده، جلسه مجلس عراق را از حد نصاب می اندازیم

ائتلاف اصلاح و سازندگی تاکید کرد که اگر نخست وزیر نامزدهای معرفی شده برای وزارتخانه های امنیتی را تغییر ندهد، جلسه پارلمان را از حد نصاب خواهیم انداخت.

میدل ایست نیوز: «عباس علیوی»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف اصلاح و سازندگی تاکید کرد که ائتلاف متبوعش، در صورت عدم تغییر نامزدهای معرفی شده برای وزارتخانه های امنیتی از سوی نخست وزیر، تلاش خواهد کرد پارلمان به حد نصاب لازم نرسد.

علیوی در گفت‌وگو با وبگاه خبری المعلومه، تصریح کرد: ائتلاف اصلاح و سازندگی و ائتلاف بنا تاکنون در خصوص وزارتخانه های امنیتی به توافق نرسیده اند اما امیدواریم تا ساعات آتی این توافق حاصل شود.

وی با بیان اینکه در دستور کار جلسه فردای پارلمان، موضوع تکمیل کابینه دولت وجود دارد، افزود: همه نمایندگان ائتلاف اصلاح توافق کرده اند در صورت پافشاری عبدالمهدی به معرفی نامزدهای معرفی شده، در جلسه فردا حاضر نشوند و جلسه را از حد نصاب بیاندازند.

«عالیه نصیف»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف دولت قانون، دیروز دوشنبه تاکید کرد فهرست نامزدهای معرفی شده برای وزارتخانه های باقی مانده همچنان روی میز رئیس پارلمان است و به احتمال زیاد رای گیری برای نامزدهای معرفی شده در جلسه فردا به تعویق می افتد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا