سرخط خبرها

ائتلاف النصر: باید تامل بیشتری در خصوص اخراج نیروهای خارجی از عراق صرف کرد

ائتلاف النصر ضمن در درخواست تامل و درنگ بیشتر در خصوص اخراج نظامیان خارجی از خاک عراق، این درخواست ها "قانونی و مشروع" توصیف کرد.

میدل ایست نیوز: ائتلاف النصر به رهبری حیدر العبادی امروز یکشنبه خواستار تامل بیشتر در تصمیم گیری برای خروج نظامیان خارجی از عراق شد و در عین حال تاکید کرد که درخواست ها برای اخراج نیروی های خارجی امری ” قانونی ” است.

«ندی شاکر»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف النصر در گفت‌وگو با وبگاه خبری المعلومه، تصریح کرد که تصمیم گیری در خصوص خروج همه نیروهای خارجی مستقر در عراق در حال حاضر، به دلیل وجود هسته های خاموش داعش که هنوز برای فعالیت دوباره تلاش می کند، بسیار دشوار است همچنین مرزهای عراق و سوریه هنوز شکننده است.

شاکر افزود: درخواست فراکسیون های سیاسی برای بیرون کردن نیروهای خارجی، خواسته ای مشروع و قانونی است اما این امر نیازمند بررسی و برنامه ریزی لازم برای فراهم کردن نیروی نظامی کافی و آموزش دیده برای صیانت از مرزهاست.

این نماینده ائتلاف النصر از فراکسیون های سیاسی در خواست کرد برای تصمیم گیری در خصوص خروج نیروهای نظامی از عراق، باید درنگ و تامل بیشتری کرد و فراکسیون های سیاسی نباید در این باره دچار اختلاف شوند چرا که این اختلافات در نهایت به سود هسته های تروریستی و سوء استفاده آنها، ختم می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا