سرخط خبرها

جنبش عطا: برای تصدی وزارت کشور توسط «فالح فیاض» به تفاهم هایی دست یافته ایم

جنبش عطاء به ریاست «فالح الفیاض» اعلام کرد که این جنبش به تفاهم هایی با کردها و ائتلاف المحور برای به حد نصاب رساندن جلسه پارلمان و دادن رای اعتماد برای تعیین فالح الفیاض به عنوان وزیر کشور دست یافته است.

میدل ایست نیوز:جنبش عطاء به ریاست «فالح الفیاض» امروز پنجشنبه اعلام کرد که این جنبش به تفاهم هایی با کردها و ائتلاف المحور برای به حد نصاب رسیدن جلسه پارلمان و دادن رای موافق برای تعیین فالح الفیاض به عنوان وزیر کشور دست یافته است.

این جنبش اعلام کرد که فالح الفیاض به عنوان تنها نامزد وزارت کشور مطرح خواهد شد و رای موافق اکثریت در داخل پارلمان را کسب خواهد کرد.

در همین راستا، منصور المرعید، از نمایندگان این جنبش در گفت و گو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد که جنبش عطاء که در چارچوب ائتلاف بنا فعالیت می کند، به توافقی با کردها و بخشی از ائتلاف المحور دست یافته است تا جلسه آتی پارلمان به حد نصاب برسد و به تعیین فالح الفیاض برای تصدی وزارت کشور رأی داده شود.

المرعید گفت، گفت وگوها میان تمامی فراکسیون های سیاسی ادامه دارد و فالح الفیاض با رای اکثریت نمایندگان مجلس برای تصدی این پست تعیین خواهد شد.

وی ادامه داد، الفیاض همچنان از مقبولیت بالایی در داخل پارلمان برخوردار است و تعیین وی برای سکانداری وزارت کشور امری قریب الوقوع است و تفاهم هایی برای تعیین وی در جلسه آتی یا جلسه پس از آن وجود دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا