سیاسی

سفر سه هیئت عراقی به اسرائیل پای وزیر خارجه را به کمیسیون روابط خارجی این کشور باز کرد

کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق اعلام کرد که برای اطلاع از صحت ادعای اسرائیل در سفر سه هیئت عراقی به تل آویو، میزبان «محمد علی الحکیم»، وزیر امور خارجه عراق خواهد بود.

میدل ایست نیوز: کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق امروز دوشنبه اعلام کرد که برای اطلاع از صحت ادعای اسرائیل در سفر سه هیئت عراقی به تل آویو، میزبان «محمد علی الحکیم»، وزیر امور خارجه عراق خواهد بود.

«عامر الفایز»، عضو کمیسیون روابط خارجی در گفت‌وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد که در پی ادعای رسانه های اسرائیلی مبنی بر سفر سه هیئت عراقی به اسرائیل در سال گذشته، این کمیسیون فردا میزبان وزیر امور خارجه خواهد بود.

الفایز افزود: در دیدار اعضای کمیسیون روابط خارجی با الحکیم در خصوص صحت ادعاهای اسرائیل، روابط خارجی عراق با کشورهای همسایه و ماحصل سفرهای منطقه ای رئیس جمهور گفت‌وگو خواهد شد.

وی افزود: کمیسیون هم چنین درباره خروج نظامیان امریکایی از سوریه و پیامدهای آن بر امنیت عراق با وزیر امور خارجه به بحث و گفت‌و گو خواهد پرداخت.

«حسن الکعبی»، عضو هیئت رئیسه پارلمان عراق امروز دوشنبه، کمیسیون روابط خارجی پارلمان را مامور کرد در خصوص ادعای رسانه های صهیونیستی و غربی مبنی بر سفر سه هیئت عراقی به اسرائیل، تحقیق کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا