سرخط خبرها

واکنش ائتلاف النصر به ادعایی برسر اعطای منصبی مهم به عبادی مقابل حمایت از فیاض

ائتلاف النصر اعلام کرد که خبرهای منتشر شده در خصوص اعطای منصبی مهم به عبادی در مقابل درخواست حمایت ائتلاف اصلاح و سازندگی از ائتلاف النصر در مساله نامزدی فیاض، به هبچ وجه درست نیست.

میدل ایست نیوز: ائتلاف النصر به رهبری «حیدر العبادی»، نخست وزیر سابق عراق امروز چهارشنبه از حقیقت حرف و حدیث ها در خصوص اعطای منصبی مهم به عبادی در مقابل درخواست حمایت ائتلاف اصلاح و سازندگی از ائتلاف النصر برای تایید نامزدی «فالح فیاض» برای تصدی وزارت کشور پرده برداشت.

«ندی الشاکر»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف بنا در گفت‌وگو با پایگاه خبری بغداد الیوم تصریح کرد: «خبرهای منتشر شده در خصوص اعطای منصبی مهم به عبادی در مقابل درخواست حمایت ائتلاف اصلاح و سازندگی از ائتلاف النصر در مساله نامزدی فیاض، به هبچ وجه درست نیست.»

الشاکر افزود: ائتلاف النصر و ائتلاف اصلاح و سازندگی برای معامله سیاسی هیچ گاه بر سر اصول و مبانی خود مذاکره نخواهند کرد و همچنین ائتلاف النصر و شخص عبادی مخالف فیاض نیستند.

وی در ادامه گفت: مخالفت با فیاض به دلیل عدم همخوانی شروط اعلام شده از سوی ائتلاف سائرون و الفتح با نامزدی فیاض است، بر اساس شروط مذکور، کسانی که برای تصدی وزارتخانه های امنیتی نامزد می شوند باید از میان شخصیت های مستقل و غیر حزبی انتخاب شوند

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا