سیاسی

رئیس جمهور عراق در پاسخ به ناراحتی ترامپ از اظهارات او: شعار من «اول و آخر عراق» است

در پی درخواست رئیس جمهور عراق از ترامپ برای توضیح اظهارات خود مبنی بر باقی ماندن نظامیان امریکایی در عراق به منظور تحت کنترل داشتن ایران، شخصیتی نزدیک به رئیس جمهور امریکا ناخشنودی وی را به برهم صالح اعلام کرد.

میدل ایست نیوز:برخی از منابع گزارش دادند که شخصیتی نزدیک به «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا با «برهم صالح»، رئیس جمهوری عراق به دلیل اظهارت اخیر وی در درخواست از ترامپ برای توضیح موضعش در باقی ماندن نیروهای امریکایی در عراق به منظور تحت نظر گرفتن ایران، تماس گرفته است. رئیس جمهور عراق در این تماس تاکید کرده است که اگر شعار ترامپ «اول امریکا» است پس شعار من «اول و آخر عراق” است.

به گزارش پایگاه خبری المعلومه، شخصیت نزدیک به رئیس جمهور امریکا به دلیل درخواست برهم صالح از ترامپ برای ارائه توضیحات درخصوص موضع خود، با وی تماس گرفته است.

در این تماس، طرف امریکایی ناخرسندی ترامپ را به دلیل درخواست برهم صالح از وی برای توضیح موضع خود در باقی ماندن نیروهای امریکایی به منظور تحت نظر گرفتن ایران به رئیس جمهور عراق ابراز داشته است.

برهم صالح در تماس با طرف امریکایی اظهار داشته است که اگر شعار ترامپ«اول امریکا» است پس باید به شعار من که «اول و آخر عراق»، است احترام گذاشته شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا