سیاسی

بسته شدن سه مقر جعلی که با عنوان حشدالشعبی فعالیت می‌کردند+تصاویر

اداره امنیت حشد الشعبی امروز یکشنبه اعلام کرد که سه مقر جعلی که با نام حشد الشعبی فعالیت می‌کردند، بسته است.

میدل ایست نیوز: اداره امنیت سازمان حشد الشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد، در راستای ادامه کمپین ملی بستن مقرهای جعلی و پاکسازی حشد از افراد جعلی، اداره امنیت این سازمان امروز سه مقر جعلی را بست و چندین فرد جاعل از جمله یک فرد که مدعی داشتن درجه سرلشکری ستاد بود، بازداشت کرد.

طبق این بیانیه، نیروی امنیتی حشد الشعبی بنا به دستور قضائی، به مقر گروه موسوم به “ائتلاف صقور دولة العراق” در میدان الواثق منطقه کرّاده بغداد یورش برده و مدارک جعلی و اسناد واگذاری املاک دولتی را به نام حشد الشعبی در آن یافتند. مقر دیگری نیز به نام الانتفاضة الشعبانیة بود که در منطقه الباب الشرقی به فرماندهی «علی الصکری» شناسایی شد که نام حشد الشعبی را جعل کرده و درجه سرلشکر ستاد داشت و چندین کارت شناسایی جعلی نیز به همراه داشت.

در این بیانیه آمده است، سومین مکان شناسایی شده در منطقه السعدون بود که این مقر نام خاصی نداشت و در آن اسناد جعلی به نام حشد الشعبی به همراه مشروبات الکلی کشف شد.

اداره امنیت حشد الشعبی در ادامه این بیانیه با بیان اینکه به تلاش‌های خود برای بستن دفاتر جعلی منتسب به حشد در بغداد و دیگر استان‌ها ادامه خواهد داد، تاکید کرد: با کسانی که به امنیت شهروندان دست اندازی کرده و با جعل عناوین به حاکمیت کشور لطمه می زنند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

اداره امنیت حشد الشعبی در پایان بیانیه خود از همه شهروندان خواست هرگونه فعالیت مشکوک افراد و دفاتری که عنوان حشد را جعل می کنند، به این اداره گزارش دهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا