سرخط خبرها

ائتلاف دولت قانون: دو ائتلاف الفتح و سائرون به راه‌حلی توافقی برای تکمیل کابینه دست یافته اند

ائتلاف دولت قانون از دستیابی دو ائتلاف "بناء" و "اصلاح و سازندگی" به راه حلی توافقی که مورد رضایت همه گروه‌های سیاسی درباره کابینه دولت است، خبر داد.

میدل ایست نیوز: ائتلاف دولت قانون امروز شنبه از دستیابی دو ائتلاف “بناء” و “اصلاح و سازندگی” به راه حلی توافقی که مورد رضایت همه گروه‌های سیاسی درباره کابینه دولت عراق است، خبر داد. این ائتلاف همچنین اعلام کرد که هم‌اکنون مطرح ترین راه‌حل، جایگرین ساختن اسامی مستقل به جای اسامی قبلی است.

«بهاء الدین النوری»، سخنگوی دولت قانون در گفت‌وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: «مذاکرات در جریان است و تلاش‌ها و تحرکاتی برای فیصله دادن به اختلافات موجود درباره چهار وزارتخانه باقی مانده در فصل آینده پارلمان است.»

وی افزود: «دو ائتلاف بناء و اصلاح و سازندگی برای پایان دادن به اختلافات مطرح شده درخصوص نامزدهای وزارتخانه‌های باقی مانده به راه‌حلی توافقی که مورد رضایت طرف‌های سیاسی است، دست یافته اند.»

«عباس علیوی»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف سائرون پیشتر در گفت‌وگو با المعلومه تاکید کرده بود که در روزهای آتی شاهد دیدارهای دو ائتلاف سائرون و الفتح برای دست یافتن به تفاهم به منظور تکمیل روند کابینه خواهیم بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا