سرخط خبرها

پارلمان عراق در پی استیضاح برخی از وزرای دولت عبدالمهدی است

«رعد حسین»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف اصلاح و سازندگی اعلام کرد که اعضای پارلمان این کشور در پی استیضاح برخی از وزرای کنونی دولت عبدالمهدی هستند.

میدل ایست نیوز: «رعد حسین»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف اصلاح و سازندگی امروز یکشنبه اعلام کرد که اعضای پارلمان این کشور در پی استیضاح برخی از وزرای کنونی دولت عبدالمهدی هستند. وی همچنین تاکید کرد که استیضاح‌ها به مثابه اصلاح روند عملکرد وزرای کم‌کار پیش از محاسبه و برکناری آنهاست.

رعد حسین در گفت‌وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: «شمار زیادی از اعضای پارلمان برای استیضاح برخی از وزرای کم‌کار در فعالیت‌های خود از زمان تشکیل دولت تاکنون، مصمم هستند.»

وی افزود: «وزرای ارتباطات، برق و بهداشت مورد استیضاح قرار خواهند گرفت.»

نماینده پارلمان عراق گفت: «فصل دوم قانون‌گذاری در تصحیح روند عملکرد دولت و برگزاری جلسات استیضاح، تعیین کننده خواهد بود.»

«عبدعون العبادی»، عضو کمیسیون بهداشت و محیط زیست پیشتر تاکید کرده بود که پارلمان کشور به دلیل اقدام نیروهای امریکایی در دفن بقایای تسلیحات جنگی و رادیواکتیوی در شماری از استان‌های غربی، مرکزی و جنوبی و برخی از مناطق پایتخت، «علاء العلوان»، وزیر بهداشت را استیضاح خواهد کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا