سیاسی

نماینده پارلمان عراق: رای‌گیری درخصوص وزارتخانه‌های باقی مانده، برنامه جلسه نخست پارلمان خواهد بود

«میثاق الحامدی»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف الفتح تاکید کرد که در جلسه روز شنبه پارلمان، وزارتخانه‌های دفاع، کشور و آموزش و پرورش به رای‌گیری گذاشته خواهد شد.

میدل ایست نیوز: «میثاق الحامدی»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف الفتح امروز سه شنبه تاکید کرد که در جلسه روز شنبه پارلمان، وزارتخانه‌های دفاع، کشور و آموزش و پرورش به رای‌گیری گذاشته خواهد شد. وی همچنین اعلام کرد که جلسه روز شنبه به دلیل انجام ترمیم و عملیات بازسازی در سالن پارلمان، در منطقه العلاوی بغداد برگزار خواهد شد.

الحامدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: «بخش رسانه‌ای پارلمان، برنامه جلسه نخست فصل جدید قانون‌گذاری را به اطلاع همه نمایندگان رسانده است و موضوع جلسه، رای‌گیری درخصوص سه وزارتخانه باقی مانده خواهد بود.»

وی با تکذیب این خبر که جلسه به صورت غیر علنی تشکیل خواهد بود، عنوان داشت: «به دلیل انجام ترمیم در سالن پارلمان، جلسه در ساختمان امنیت ملی در منطقه العلاوی بغداد برگزار خواهد شد.»

الحامدی پیشتر در گفت‌وگو با المعلومه اظهار داشته بود که پارلمان قصد دارد بلافاصله پس از آغاز فصل جدید قانون‌گذاری، مساله خروج نظامیان امریکایی از عراق را بررسی خواهد کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا