سرخط خبرها

هوشیار زیباری نسبت به تشدید تحرکات گروه‌های طرفدار ایران علیه امریکا در صورت گنجاندن سپاه پاسداران در فهرست تروریسم هشدار داد

«هوشیار زیباری»، از رهبران حزب دمکرات کردستان پیش‌بینی کرد که تحرکات سیاسی سنگین عراق علیه حضور نظامیان امریکایی در این کشور پس از روز دوشنبه آتی تشدید خواهد شد.

میدل ایست نیوز: «هوشیار زیباری»، از رهبران حزب دموکرات کردستان پیش‌بینی کرد که تحرکات سیاسی سنگین عراق علیه حضور نظامیان امریکایی در این کشور پس از روز دوشنبه آتی تشدید خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بغداد الیوم، زیباری در حساب توییتری خود نوشت: «برنامه ایالات متحده امریکا برای گنجاندن سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی تاثیر آشکاری بر ایران خواهد داشت و این کشور گروه‌های سیاسی که دارای روابط خوبی با تهران هستند را بر آن خواهد داشت تا تلاش‌ها در پارلمان عراق برای اخراج نظامیان امریکایی را تسریع بخشند. این حقیقتی ساده است.»

مقام امریکایی پیشتر از نزدیک شدن زمان گنجاندن سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی خبر داده و پیش‌بینی کرده بود که دوشنبه آتی کنگره نیز به آن رای مثبت دهد.

«دن کوتس»، مدیر اطلاعات ملی آمریکا پیشتر در اظهاراتی هشدار داده بود که افزودن سپاه پاسداران ایران به فهرست سیاه تروریسم منجر به خطر افتادن جان سربازان امریکایی خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا