سرخط خبرهاسیاسی

کاردار سفارت امریکا در بغداد: اغلب سیاستمداران عراقی مخالف خروج نظامیان امریکایی هستند

«جوی هود»، کاردار سفارت امریکا در عراق اعلام کرد که اغلب سیاستمداران عراقی با موضوع خروج نظامیان امریکایی از خاک این کشور مخالف هستند.

میدل ایست نیوز:«جوی هود»، کاردار سفارت امریکا در عراق اعلام کرد که سیاستمداران عراقی با علم به حمایت و پشتیبانی که واشنگتن از بغداد به عمل می آورد، مخالف افرادی هستند که خروج نظامیان امریکایی از خاک این کشور را مطالبه می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بغداد الیوم، هود در گفت‌وگویی تلویزیونی با بیان اینکه بیشتر سیاستمداران عراقی مخالف خروج نظامیان امریکایی هستند، عنوان کرد:ـ«معتقدیم که سیاستمداران عراقی این موضوع را نمی دانند که ما بنا به درخواست دولت عراق در خاک این کشور حضور داریم و بر اساس شراکتی عمیق با نیروهای امنیتی عراق همکاری می کنیم.»

وی افزود: «هر اقدامی که ما در عراق انجام می دهیم، با هماهنگی قبلی کامل صورت می گیرد و ما بر اساس درخواست فرماندهان امنیتی اقدام به آموزش و ارائه حمایت مستشاری به نیروهای عراقی می کنیم.»

«قصی عباس»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف الفتح پیشتر در گفت‌وگو با بغداد الیوم از فشارها علیه روسای سه‌گانه برای ممانعت از ارائه پیش‌نویس قانون اخراج نظامیان امریکایی از عراق در پارلمان خبر داده بود.

این نماینده پارلمان در پایان اعلام کرد که اختلاف‌نظر فراکسیون‌های سیاسی مانع از قرار گرفتن قانون فوق در دستور کار پارلمان می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا