سیاسی

دیدار نخست وزیر بحرین با روحانی برجسته شیعی

«خلیفه بن سلمان آل خلیفه»، نخست وزیر بحرین به منزل آیت الله«سید عبدالله الغریفی»روحانی شیعی بحرینی رفت و مورد استقبال وی قرار گرفت.

میدل ایست نیوز: «خلیفه بن سلمان آل خلیفه»، نخست وزیر بحرین در دیدار با «عبدالله الغریفی»، بر روح برادری، وحدت و انسجام مردم بحرین تاکید کرد. وی افزود:«جامعه بحرین در سایه این انسجام و وحدت و نیز تلاش برای ساخت و شکوفایی وطن، همواره در مقابل تفرقه‌افکنی‌ها و اختلافات پایدار باقی خواهد ماند.»

نخست وزیر بحرین صبح امروز به منزل آیت الله سید عبدالله الغریفی، از روحانیون بحرینی رفت و مورد استقبال وی و شماری از روحانیون و شهروندان قرار گرفت.

الغریفی در دیدار با آل خلیفه ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، تاکید کرد:«نخست وزیر بحرین تلاش فراوانی در ارتقای سطح رفاه مردم و شکوفایی و پیشرفت کشور انجام داده است و همه مردم بحرین برای امنیت، ثبات و سعادت کشور با وی همکاری می کنند.»

دیوان پادشاهی بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرد که دیدار نخست وزیر این کشور با آیت الله الغریفی در پاسخ به دیدار گذشته وی انجام گرفت همچنین این دیدار در چارچوب ارتباط آل خلیفه با طبقات مختلف جامعه صورت می گیرد، در این دیدار الغریفی به خاطر تثبیت تابعیت 551 محکوم قضایی که پیشتر سلب تابعیت شده بودند، از نخست وزیر بحرین تشکر کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا