سرخط خبرها

ائتلاف تحت رهبری محمد الحلبوسی به دنبال تصویب آیین‌نامه داخلی خود در جلسه امروز

«هیبت الحلبوسی»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف گروه‌های عراقی (القوی العراقیه) تاکید کرد که دو وزارتخانه دفاع و آموزش و پرورش سهم ائتلاف به رهبری محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان این کشور است.

میدل ایست نیوز: «هیبت الحلبوسی»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف گروه‌های عراقی (القوی العراقیه) تاکید کرد که دو وزارتخانه دفاع و آموزش و پرورش سهم ائتلاف به رهبری محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان این کشور است.

وی همچنین اعلام کرد که ائتلاف تازه‌تاسیس گروه‌های عراقی به منظور تصویب آیین‌نامه داخلی خود، امروز جلسه‌ای برگزار خواهد کرد تا در ادامه تشکیل ائتلاف مذکور به شکل رسمی اعلام شود.

الحلبوسی در گفت‌وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد:«ائتلاف تازه‌تاسیس گروه‌های عراقی به رهبری محمد الحلبوسی هر هفته روزهای یکشنبه و چهارشنبه تشکیل جلسه می دهد.»

هیبت الحلبوسی که ریاست کمیسیون نفت و انرژی پارلمان را برعهده دارد، در ادامه افزود:«ائتلاف گروه‌های عراقی دربردارنده 39 نماینده از فراکسیون‌های مخلتف است که از مهم‌ترین آنها می توان به الوطنیه و القرار اشاره کرد.»

وی در پایان با بیان اینکه ائتلافی به اسم ائتلاف محور ملی وجود ندارد و منحل شده است، اظهار داشت:« وزارتخانه‌های دفاع و آموزش و پرورش سهم ائتلاف گروه‌های عراقی است به طوری که وزارت دفاع سهم الوطنیه و آموزش و پرورش سهم القرار است.»

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا