سرخط خبرهاسیاسی

کمیسیون امنیت عراق: ارجاع فایل صوتی منتسب به فرمانده عملیات الانبار به کارشناسان فنی

کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از بررسی فنی فایل صوتی منتسب به فرمانده عملیات الانبار از سوی کارشناسان وزارتخانه‌های کشور و دفاع خبر داد.

میدل ایست نیوز: کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق از بررسی فنی فایل صوتی منتسب به فرمانده عملیات الانبار از سوی کارشناسان وزارتخانه‌های کشور و دفاع خبر داد.

«بدر الزیادی»، عضو کمیسیون امنیت پارلمان عراق در گفت‌وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: «فایل صوتی که از فرمانده عملیات بغداد به بیرون درز کرده است برای بررسی فنی به کارشناسان وزارت دفاع و کشور ارجاع داده شده است.»

وی افزود: «در صورتی که صحت این فایل صوتی اثبات شود، این امر اقدامی بسیار خطرناک به شمار می رود که نیازمند تدابیر فوری دولت برای پاکسازی و تامین امنیت مقرهای حشد و ارتش است.»

الزیادی در پایان اظهار داشت: «مجازات این جرم اعدام است.»

بر اساس فایل صوتی که منتشر شده است، «محمود الفلاحی»، فرمانده عملیات الانبار در حال گفت‌وگو با افسری از سازمان جاسوسی امریکا ( سی آی ای) و دادن اطلاعاتی درباره مواضع نیروهای ارتش و حشد به وی است.

«نجاح الشمری»، وزیر دفاع عراق در پی انتشار این فایل صوتی، دستور تشکیل تیمی برای تحقیق درباره صحت این فایل صوتی را صادر کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا