سرخط خبرهاسیاسی

ائتلاف الفتح: هنوز زود است درباره برکناری عبدالمهدی سخن بگوییم

«حسین الیاسری» از سران فراکسیون الفتح عراق اعلام کرد فراکسیون متبوعش بر این باور است که هنوز زود است درباره برکناری «عادل عبدالمهدی» و دولت وی سخن گفت.

 



میدل ایست نیوز:«حسین الیاسری»، از سران فراکسیون الفتح عراق اعلام کرد فراکسیون متبوعش بر این باور است که هنوز زود است درباره برکناری «عادل عبدالمهدی» و دولت وی سخن گفت.

وی ضمن درخواست از فراکسیون‌های سیاسی برای اعطای فرصت بیشتر به عبدالمهدی برای تغییر وضعیت فاجعه‌بار کشور به علاوه فرصت‌هایی که پیشتر به وی داده شده است، از این فراکسیون‌های سیاسی خواست برای همکاری بیشتر با عبدالمهدی همکاری کنند و در مسیر دولت مانع‌تراشی نکنند.

الیاسری با اشاره به مسائل انباشته شده بسیاری که پیش‌روی دولت قرار دارد، افزود: «عبدالمهدی نمی تواند به تنهایی این مسائل را برعهده گرفته و آن را حل کند.»

«ریاض المسعودی»، نماینده پارلمان عراق و عضو ائتلاف سائرون پیشتر در گفت‌وگو با پایگاه خبری المربد تصریح کرده بود برنامه دولت عبدالمهدی مُرده به دنیا آمده است و ائتلاف سائرون خواهان نخست وزیری است که بار و مسئولیت مرحله کنونی را برعهده بگیرد.

برخی شبکه‌های اجتماعی پیشتر به نقل از منابع آگاه از استعفای عبدالمهدی و ارائه این کناره‌گیری به ریاست جمهوری عراق خبر داده بودند، این در حالی است که هیچ گونه بیانیه رسمی در این باره صادر نشده است.

از طريق
المربد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا