اقتصادیسرخط خبرها

دیدار «عادل عبدالمهدی» با روسای شرکت‌های زیمنس، آکوا پاور و جی ای امریکا

«عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر عراق، روسای شرکت‌های زیمنس آلمان، آکوا پاور عربستان و جی آی امریکا را به صورت جداگانه به حضور پذیرفت.

میدل ایست نیوز: «عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر عراق، روسای شرکت‌های زیمنس آلمان، آکوا پاور عربستان و جی آی امریکا را به صورت جداگانه به حضور پذیرفت.

به گزارش پایگاه خبری بغداد الیوم، عبدالمهدی در دیدار با «جو کایزر»، رئیس شرکت زیمنس درخصوص پیگیری پرونده برق و تعهدات این شرکت برای به ثمر رساندن تلاش‌ها به منظور برخورداری از برق پایدار پیش از فرا رسیدن تابستان آتی رایزنی کرد.

عبدالمهدی در این دیدار بر تکمیل قراردادهای امضا شده با شرکت زیمنس بر اساس زمابندی مورد توافق و با بهترین استاندارهای جهانی تاکید کرد.

«محمد عبدالله ابونیان»، رئیس شرکت آکوا پاور عربستان در دیدار با نخست وزیر عراق بر علاقه‌مندی ریاض به تحکیم مناسبات با عراق تاکید کرد و با ابلاغ درود پادشاه و ولیعهد سعودی به عبدالمهدی به بیان خدمات این شرکت در پروژه‌های برق، آب و اتصال خطوط برق کشورهای خلیج پرداخت.

عادل عبدالمهدی همچنین در دیدار با «جون رایس»، رئیس شرکت جی ای امریکا و «جو انیس»، مدیر شعبه خاورمیانه این شرکت که با حضور سفیر ایالات متحده امریکا در بغداد انجام شد، درباره تعهدات این شرکت در تامین انرژی‌های نو و پایدار به گفت‌وگو پرداخت.

جون رایس در این دیدار بر تمایل شرکت جی ای به همکاری و شراکت با عراق در تجهیز این کشور به انرژی برق و تامین نیازهای شهروندان عراقی تاکید کرد.

«لوی الخطیب»، وزیر برق عراق نیز در این دیدارها حضور داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا