سرخط خبرهاسیاسی

نشست مشترک نمایندگان النصر و حکمت به ریاست حیدر العبادی

نمایندگان فراکسیون‌های النصر و جریان حکمت ملی نشستی به ریاست «حیدر العبادی» تشکیل داده و تصمیماتی را در این نشست گرفتند.

میدل ایست نیوز: نمایندگان فراکسیون‌های النصر و جریان حکمت ملی نشستی به ریاست «حیدر العبادی» تشکیل داده و تصمیماتی را در این نشست گرفتند.

در این نشست مشترک که در دفتر حیدر العبادی برگزار شد، گفت‌وگوی مفصلی درباره وضعیت عمومی کشور انجام شد و عملکرد پارلمان و دولت، هماهنگی مشترک و یکپارچه‌سازی مواضع النصر و جریان حکمت ملی مورد بررسی قرار گرفت و شماری از نمایندگان نسبت به همکاری و فعالیت مشترک ابراز تمایل کردند.

در این نشست همچنین تاکید شد که هر دو گروه دارای رویکرد واحدی هستند و فعالیت آنها به منظور اصلاح عملکرد دولت و متوقف ساختن ضعف‌ها و پس‌رفت‌ها در اکثر حوزه‌هاست و اینکه دولت برنامه‌ای اقتصادی، خدماتی، سرمایه گذاری و یا برنامه‌ای برای توسعه بخش کشاورزی، صنعتی و مبارزه با فساد ندارد.»

در نشست مذکور نسبت به خطرات تداوم وضعیت نامطلوب کنونی که در نتیجه ضعف عملکرد دولت و شکل‌گیری حالت ناکامی و ناامیدی نزد شهروندان که منجر به فروپاشی کشور خواهد شد، هشدار داده شد چرا که در گذشته اقدامات روشنی برای ساخت کشور وجود داشت اما در دولت کنونی این گام ها و اقدامات کمرنگ شد.

در این نشست توافق شد که پارلمان شاهد فعالیت و همکاری مشترک و هماهنگی عالی ائتلاف النصر و جریان حکمت ملی و شمار از نمایندگان خواهد بود و کمیته‌ تصمیم‌گیری و پایش عملکرد وزارتخانه‌ها و دولت برای متوقف کردن وضعیت نامطلوب دولتی و اتخاذ اقدامات لازم و تصویب قوانین مورد نیاز شهروندان تشکیل خواهد شد.

منبع
الفرات

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا