سیاسی

تفاهم نیروهای قسد و دولت سوریه برای ورود ارتش به مناطق مرزی+سند

شبکه روسیا الیوم سند تفاهم میان نیروهای دموکراتیک سوریه موسوم به قسد و ارتش سوریه مبنی بر ورود نیروهای ارتش به مناطق شمالی و اعمال کنترل کامل بر این مناطق را منتشر کرد.

میدل ایست نیوز: شبکه روسیا الیوم سند تفاهم میان نیروهای دموکراتیک سوریه موسوم به قسد و ارتش سوریه برای ورود نیروهای ارتش به مناطق شمالی و اعمال کنترل کامل بر این مناطق را منتشر کرد.

در این سند تفاهم آمده است که در تاریخ 13/10/2019 میلادی نشستی میان نمایندگانی از دولت سوریه و نیروهای دموکراتیک سوریه برگزار شد که طرفین بر موارد ذیل به توافق رسیدند:

نیروهای قسد با ورود ارتش سوریه و اعمال کنترل بر همه مناطق تحت اختیار خود از منطقه عین دیوار در شرق تا جرابلس در غرب موافقت کردند، همچنین توافق شد ارتش سوریه از سه محور به سمت مناطق مذکور حرکت کند.

در پایان این سند آمده است ارتش سوریه در همه منطقه شرقی و شمالی الفرات با هماهنگی شوراهای محلی نظامی مستقر می شود همچنین نیروهای قسد بر یکپارچگی و سلامت اراضی سوریه زیر پرچم ملی این کشور به رهبری بشار اسد و نیز حمایت از ارتش سوریه در مقابله با تهدیدات ترکیه علیه اراضی این کشور تاکید کردند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا