سرخط خبرهاسیاسی

ورود تظاهرات‌کنندگان از سه استان عراق به میدان التحریر بغداد+تصاویر

منابع محلی از ورود شمار زیادی از تظاهرات‌کنندگان از سه استان بابل، ذی قار و میسان به میدان التحریر بغداد، همزمان با فراخوان برای برگزاری تظاهرات میلیونی در این میدان خبر دادند.

میدل ایست نیوز: منابع محلی از ورود شمار زیادی از تظاهرات‌کنندگان از سه استان بابل، ذی قار و میسان به میدان التحریر بغداد، همزمان با فراخوان برای برگزاری تظاهرات میلیونی در این میدان خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بغداد الیوم، میدان التحریر بغداد همزمان با ورود تظاهرات‌کنندگان استان‌های ذی قار، بابل و میسان، شاهد آرامش و ثبات است.

منبع مذکور افرود: «تظاهرات‌کنندگان قصد ورود به منطقه سبز (الخضراء) را ندارند و کلاه‌آبی‌های وابسته به جریان صدر به صورت گسترده در میدان التحریر حضور دارند.»

برخی فعالان اجتماعی پیشتر با انتشار پیام‌هایی در شبکه‌های اینترنتی از همه استان‌های عراق خواستند امروز سه شنبه برای برگزاری تظاهرات میلیونی خود را به بغداد برسانند، همزمان برخی نیز در شبکه‌های اجتماعی، تظاهرات‌کنندگان را به حمله به سوی منطقه سبز بغداد که اکثر ادارات دولتی، سفارتخانه‌ها و منازل نمایندگان و مسئولان ارشد عراقی در آن قرار دارد، تشویق می کنند.

در همین راستا، رسانه های عراقی تصاویری منتشر کرده اند که نشان می دهد گروهی از تظاهرات کنندگان عراق با ایجاد دیواره انسانی بر پل «الجمهوری» در مرکز بغداد مسیر پل را برای کسانی که بخواهند به منطقه خضراء بروند بسته اند.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا