خبر اولسیاسی

فرماندهی عملیات بغداد: از تظاهرات کنندگان می خواهیم از میدان التحریر خارج نشوند

فرماندهی عملیات بغداد، بازگشایی برخی مناطق و پل ها را اعلام کرد و از تظاهرات کنندگان خواست تا از میدان «التحریر» خارج نشوند.

میدل ایست نیوز: فرماندهی عملیات بغداد، امروز (چهارشنبه)، بازگشایی برخی مناطق و پل ها را اعلام کرد و از تظاهرات کنندگان خواست تا از میدان «التحریر» خارج نشوند.

در بیانیه فرماندهی عملیات بغداد آمده است: « نیروهای امنیتی اقدام به بازگشایی مناطق الخلانی، خیابان الرشید، میدان الوثبه و پل السنک کرده اند و فرماندهی عملیات بغداد همچنان وظیفه خود در قالب تامین امنیت و حفاظت از اموال عمومی و خصوصی مردم و عبور و مرور در بغداد را انجام می دهد.»

فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد از آنجایی که میدان التحریر مرکز تظاهرات در بغداد است، نیروهای امنیتی را برای حفاظت از تظاهرات کنندگان و تظاهرات در آنجا مستقر کردیم و از مردم می خواهیم از میدان تظاهرات خارج نشوند.

این بیانیه بر همکاری فرماندهی عملیات بغداد با تظاهرات کنندگان مسالمت آمیز میدان التحریر تاکید کرده و نسبت به خروج از میدان و استفاده از وسائل خشونت آمیز علیه نیروهای امنیتی هشدار داد چرا که با آنها بر اساس معیارهای حقوق بشر و قانون برخورد خواهد شد.

منبع
خبرگزاری رسمی عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا