سرخط خبرها

افزایش 20 هزار نفری شمار نظامیان امریکایی در خاورمیانه از بهار گذشته

پایگاه خبری Popular Resistance امریکا طی گزارشی به موضوع افزایش شمار نظامیان امریکایی در منطقه خاورمیانه پرداخت.

میدل ایست نیوز: پایگاه خبری Popular Resistance امریکا طی گزارشی به موضوع افزایش شمار نظامیان امریکایی در منطقه خاورمیانه پرداخت.

این پایگاه خبری نوشت: ایالات متحده امریکا از بهار گذشته با بهره‌گیری از وضعیت تخاصم موجود با ایران، شمار نیروهای نظامی خود در منطقه خاورمیانه را 20 هزار نفر افزایش داده است.

Popular Resistance در ادامه افزود: واشنگتن با سوء استفاده از درگیری‌ها و جنگ‌ها، گرایش و تمایل نظامی خود در سراسر جهان را توجیه می کند، این کشور اکنون 800 پایگاه در نقاط مختلف جهان در اختیار دارد و یقینا در صورت جنگ احتمالی امریکا و ایران، بودجه نظامی این کشور شاهد افزایش بیشتری خواهد بود.

در پایان این گزارش آمده است، در حقیقت، امریکا از دشمنی خود با ایران برای توجیه افزایش حضور نظامی در خاورمیانه به میزان 20 هزار سرباز استفاده می کند.

از زمان خروج واشنگتن از توافق هسته‌ای امضا شده با تهران و اعمال تحریم‌های سنگین علیه این کشور، تنش‌ها میان ایران و مریکا در منطقه تشدید شده و امریکا در چند نوبت نیروهایش در خاورمیانه را تقویت کرده است.

امریکا همچنین پس از ترور سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران ۳۵۰۰ نیروی اضافی به عراق، کویت و کشورهای دیگر منطقه اعزام کرد.

منبع
المعلومة

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا