سرخط خبرها

دستور شورای وزیران عراق به وزارت دارایی برای تامین مالی وزارت بهداشت براي مقابله با کرونا

شورای وزیران عراق در جلسه امروز به بررسی اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا پرداخت.

میدل ایست نیوز: شورای وزیران عراق، امروز سه شنبه (25 فوریه) به وزارت دارایی عراق دستور داد تا مبالغ مورد نیاز وزارت بهداشت و استان ها برای مقابله با بیماری کرونا را تامین کند.

به گزارش دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، جلسه امروز شورای وزیران عراق برای بررسی اقدامات انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا برگزار شد.

در این جلسه «جعفر صادق علاوی»، وزیر بهداشت عراق، گزارش مفصلی درباره وضعیت بهداشتی کشور، نیازهای وزارت بهداشت و مراکز بهداشتی و اقدامات انجام شده توسط وزارت بهداشت و سازمان بحران عراق که به موجب دستور شماره 55 تشکیل شد، از جمله اقدامات هفته اخیر برای آگاه سازی مردم، ارائه داد.

در همین راستا شورای وزیران عراق ضمن اشاره به لزوم همکاری و هماهنگی با کشورهای همسایه و سازمان جهانی بهداشت، تاکید کرد که باید برای مقابله با بیماری کرونا نهایت اهتمام و تلاش را صرف کرد و نسبت به کار سازمان بحران و پیگیری آخرین اخبار بهداشتی ابراز حمایت کرد.

شورای وزیران عراق همچنین ضمن قدردانی از تلاش های رسانه ها در آگاه سازی مردم برای مقابله با کرونا، از همه شهروندان عراقی خواست تا نسبت به آموزش ها و راهنمایی های  طرف های بهداشتی کشور پایبند باشند.

شورای وزیران عراق در جلسه امروز دستور داد تا وزارت دارایی عراق به صورت فوری و طی دو روز مبالغ مورد نیاز وزارت بهداشت و استان ها برای مقابله با بیماری کرونا را تامین کند.

منبع
الغد پرس

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا