اجتماعیسرخط خبرها

کویت همه پروازها از و به 7 کشور جدید را به مدت یک هفته متوقف کرد

شورای وزیران کویت با برگزاری نشستی فوق العاده، متوقف کردن پرواز ها با 7 کشور از جمله 3 کشور عربی، را به مدت یک هفته تصویب کرد.

میدل ایست نیوز: شورای وزیران کویت، جمعه (6 مارس) طی برگزاری نشستی فوق العاده، متوقف کردن پروازها با 7 کشور از جمله 3 کشور عربی، را به مدت یک هفته تصویب کرد.

بر اساس مصوبه شورای وزیران کویت، همه پروازها از و به بنگلادش، فیلیپین، هند، سریلانکا، سوریه، لبنان و مصر به مدت یک هفته متوقف می شود.

در بیانیه شورای وزیران کویت آمده: « از ورود مسافران از هر ملیتی به کویت از جمله کسانی که اقامت دارند، سابقا ویزا برای آنها صادر شده و یا از فرودگاه های دیگر قصد ورود به کویت را دارند و طی دو هفته گذشته در 7 کشور مذکور بودند، ممانعت می شود تا شهروندان کویتی که در این کشورها هستند بتوانند به کویت وارد شوند و اقدامات لازم قرنطینه برای آنها انجام شود.»

به گزارش خبرگزاری رسمی کویت، این مصوبات ضمن اقدامات پیشگیرانه برای حفاظت از شهروندان و مقیمان کویت از انتشار ویروس کرونا است.

این گام پس از آن اتخاذ می شود که سابقا نیز سازمان هواپیمایی کویت همه پرواز ها از و به چین، هنگ کنگ، ایران، کره جنوبی، تایلند، ایتالیا، سنگاپور، ژاپن و عراق را متوقف کرده بود.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا