سرخط خبرها

رایزنی «عدنان الزرفی» با «محمد الحلبوسی» درباره اوضاع سیاسی، اقتصادی و بهداشتی عراق

نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه عراق در دیدار با رئیس پارلمان این کشور درباره شیوع ویروس کرونا، بحران مالی و تاخیر در تصویب بودجه عمومی رایزنی کرد.

میدل ایست نیوز: «عدنان الزرفی»، نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه عراق در دیدار با «محمد الحلبوسی»، رئیس پارلمان این کشور درباره شیوع ویروس کرونا، بحران مالی و تاخیر در تصویب بودجه عمومی رایزنی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بغداد الیوم، الزرفی روز گذشته در سفر به شهر الفلوجه با الحلبوسی دیدار کرد که در آن شماری از نمایندگان پارلمان نیز حضور داشتند.

طرفین در این دیدار درباره اوضاع کنونی عراق و حجم چالش‌های سیاسی، اقتصادی، بهداشتی و راهکارهای مقابله با آن با روحیه مسئولیت‌پذیرانه گفت‌وگو کرده و موضوعاتی چون مخاطرات شیوع ویروس کرونا و نحوه مقابله با بحران مالی و تاخیر در تصویب بودجه عمومی را مورد بررسی قرار دادند.

الزرفی در این دیدار ضمن تشریح برنامه پیشنهادی دولت متبوع خود که قرار است پیش از پایان ضرب الاجل قانونی به پارلمان ارائه شود، به بیان دیدگاه خود در قبال بحران‌های کنونی و راهکارهای رفع آن و نیز تازه ترین مواضع سیاسی احزاب و گروه‌های سیاسی درباره تشکیل دولت آتی پرداخت.

از طريق
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا