سرخط خبرهاسیاسی

قطر اتهام یمن مبنی بر دخالت در جنگ این کشور را رد کرد

وزارت امور خارجه قطر، اتهامات معمر الاریانی، در خصوص حمایت سیاسی و رسانه ای قطر از گروه حوثی «انصار الله» و دخالت در جنگ یمن را محکوم کرد.

میدل ایست نیوز: وزارت امور خارجه قطر، اتهامات «معمر الاریانی»، وزیر رسانه یمن در خصوص حمایت سیاسی و رسانه ای قطر از گروه حوثی «انصار الله» و دخالت در جنگ یمن را محکوم کرد.

وزارت خارجه قطر دیروز سه شنبه در بیانیه ای گفت: «همه می دانند که طرف های درگیری در یمن چه کسانی هستند و آنها طرف هایی هستند که همیشه به شعله ور کردن آتش مصیبت انسانی ملت یمن ادامه می دهند.»

در ادامه بیانیه آمده: «شایسته بود الاریانی توان رسانه ای خود را برای دعوت از نیروهای منطقه ای درگیر این جنگ برای اهمیت دادن به منافع ملت یمن و متوقف کردن این درگیری صرف کند، درگیری که از طریق پیوستن به مسیری سیاسی در چارچوب های قانونی بین المللی و مصوبات مرتبط، بیهوده شده است.»

وزارت خارجه قطر تاکید کرد که ملت برادر یمن فقط شایسته خوبی است و وزارت خارجه از هیچ تلاشی در حمایت از هر تلاش های منطقه ای یا بین المللی برای از بین بردن این اندوه از یمن دریغ نخواهد کرد.

پیش از این، وزیر رسانه یمن مجموعه توئیت هایی را در حساب خود درباره دو جنگ الجوف و مأرب منتشر کرد و از قطر و شبکه الجزیره خواست تا از حمایت سیاسی و رسانه ای گروه انصار الله یمن خودداری کنند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا