اجتماعیسرخط خبرها

دولت اردن: مرز های کشور بخاطر ویروس کرونا، تا پایان ماه رمضان بسته خواهد ماند

وزیر بهداشت اردن، تاکید کرد که دولت اردن تصمیم گرفته است تا مرزهای کشور در چارچوب اقدامات منع انتشار ویروس کرونا تا بعد از ماه رمضان بسته باشد.

میدل ایست نیوز: «سعد جابر»، وزیر بهداشت اردن، تاکید کرد که دولت اردن تصمیم گرفته است تا مرزهای کشور در چارچوب اقدامات منع انتشار ویروس کرونا تا بعد از ماه رمضان بسته باشد.

وی در گفت وگویی گفت: « مرزها و فرودگاه ها تا پس از ماه رمضان بسته خواهد ماند تا بتوانیم وضعیت داخلی کشور را کنترل کنیم، این تصمیمات اولیه است و ممکن است اوضاع تغییر کند.»

وی توضیح داد که اکثر ابتلاهای به ویروس کرونا فقط درون خانواده ها اتفاق می افتد و این به این معناست که انتقال این بیماری محلی است و خطر مستقیم این ویروس فقط خانواده مبتلا به این ویروس را در صورت عدم پایبندی به توصیه های وزارت بهداشت تهدید می کند.»

وی تاکید کرد که قسمت اعظم تلاش ها بر عهده شهروندان است چرا که دولت همه توان خود را به کار گرفته و قانون منع آمد و شد را اعمال کرده است.

جابر اشاره کرد که 90 درصد شهروندان اردن به قوانین پایبند هستند اما تعدادی اندک پایبند نیستند و خانواده خود، کشور و شهروندان را به خطر می اندازند.

وزیر بهداشت اردن در ادامه افزود که دانشگاه ها، مدارس، مساجد، و تجمع گاه ها تا 15 آوریل تعطیل شده است و به تدریج بسیاری از بخش ها بازگشایی خواهد شد.

به گزارش وزارت بهداشت اردن، این کشور تاکنون 232 مورد ابتلا به ویروس کرونا تشخیص داده است که از این تعداد 5 مورد در اثر این ویروس جان باختند.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا