سرخط خبرهاسیاسی

ده ها کشته و زخمی در میان نیروهای ارتش یمن طی درگیری هایی با «انصار الله»

درگیری ها میان گروه انصار الله و ارتش یمن، ده ها کشته و زخمی در میان نیروهای ارتش یمن برجای گذاشت.

میدل ایست نیوز: گروه حوثی «انصار الله» یمن، روز گذشته 18 آوریل، از کشته و زخمی شدن نیروهای ارتش یمن طی درگیری هایی در دو استان «مارب» و «الجوف» در شمال یمن خبر داد.

سرتیپ «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن، در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای انصار الله توانستند با دو حمله گسترده به سمت شهر «مجزر» در استان مارب و شهر «خب» و «الشعف» در استان الجوف مقابله کنند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از تداوم نقض آتش بس ادعایی توسط عربستان سعودی در یمن خبر داد و اعلام کرد که جنگنده‌های عربستان طی 24 ساعت گذشته 33 مرتبه نقاط مختلف این کشور را بمباران کردند.

به گفته سرتیپ سریع، طی این درگیری ها تعدادی از خودروهای زرهی دشمن ویران شده و منجر به کشته و زخمی شدن ده ها نفر در صف دشمن شد.

وی با اشاره به اینکه هواپیماهای دشمن طی 24 ساعت گذشته، 33 حمله هوایی انجام دادند گفت که 21 حمله به شهر مجزر و صرواح در استان مارب، 3 حمله به شهر خب و الشعف در استان الجوف، 6 حمله در منطقه مرزی الملاحیظ در استان صعده از سمت جیزان و 3 حمله به منطقه الفرع از سمت نجران صورت گرفت.

گفتنی است، سخنگوی نیروهای مسلح یمن پیشتر اعلام کرده بود که تداوم حملات نشان می‌دهد که آتش بس یکجانبه اعلام شده توسط عربستان تنها یک مانور تبلیغاتی است.

منبع
اسپونتیک عربی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا