سرخط خبرها

الفتلاوی: فراکسیون های سیاسی باید بر اساس منافع کشور رای دهند

رئیس جنبش اراده و نماینده پارلمان عراق با تاکید بر لزوم تکمیل پرونده تشکیل دولت، از فراکسیون های سیاسی خواست بر اساس منافع کشور به کابینه دولت «مصطفی الکاظمی» رای دهند.

میدل ایست نیوز: «حنان الفتلاوی»، رئیس جنبش اراده و نماینده پارلمان عراق، با انتشار توئیتی در حساب خود بر لزوم تکمیل پرونده تشکیل دولت تاکید کرد و خواستار مد نظر قرار دادن چالش های کشور برای رای به دولت جدید عراق شد.

الفتلاوی در توئیتی گفت: «از فراکسیون های سیاسی پارلمان می خواهیم پرونده تشکیل دولت جدید را تکمیل کنند و در این خصوص چالش های امنیتی، مالی و بهداشتی کشور را مد نظر قرار دهند.»

وی تاکید کرد که فراکسیون ها باید بر اساس منافع کشور و نه منافع شخصی خود رای دهند.

رئیس جنبش اراده عراق افزود: «ما به تشکیل دولتی خدمتگزار که ملت عراق را متحد کند و حافظ حاکمیت عراق، منافع ملت و تحقق مطالبات مردم عراق باشد امید داریم.

گفتنی است اختلافات فراکسیون های سیاسی پارلمان بر سر اسامی کابینه وزرای دولت «مصطفی الکاظمی» همچنان ادامه دارد و با وجود اینکه اعلام شده است امشب ساعت 9 قرار است جلسه رای اعتماد به کابینه الکاظمی برگزار شود اما برخی منابع از احتمال به تعویق افتادن جلسه رای اعتماد به پنجشنبه در نتیجه عدم توافق نهایی فراکسیون ها خبر می دهند.

منبع
السومریة نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا