سرخط خبرها

شرکت هواپیمایی قطر تعدادی از کارمندان خود را اخراج می کند

شرکت هواپیمایی قطر بدون اشاره به آمار اعلام کرد به علت محدودیت های سفر در نتیجه انتشار ویروس کرونا مجبور است تعدادی از کارمندان خود را اخراج کند.

میدل ایست نیوز: شرکت هواپیمایی قطر اعلام کرد به علت محدودیت های سفر در نتیجه انتشار ویروس کرونا، قصد دارد تعداد کارمندان خود را کاهش دهد.

به گزارش روسیا الیوم به نقل از خبرگزاری رویترز، شرکت هواپیمایی قطر با صدور اخطاری به کادر مهمانداران هواپیمایی قطر اعلام کرد در انتظار تصمیمات جدیدی برای اخراج برخی از کارمندان باشند.

«اکبر الباکر»، مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی قطر، در اخطاری به کادر مهمانداران گفت: «ما باید با واقعیت جدیدی رو به رو شویم و آن این است که بسیاری از مرزها بسته شده است و سفرهای هوایی ما و در نتیجه پروازها لغو شده اند، این در حالیست که امیدی به تغییرات مثبت فوری وجود ندارد.»

وی در ادامه افزود: «حقیقت این است که ما نمی توانیم با این تعداد از کارمند به کار خود ادامه دهیم و نیاز داریم تعداد زیادی از کارمندها از جمله کادر مهمانداران را اخراج کنیم.»

سخنگوی هواپیمایی قطر نیز تاکید کرد که به علت پیامدهای انتشار ویروس کرونا هواپیمایی قطر تعداد کارمندان خود را کاهش می دهد.

سخنگوی شرکت هواپیمایی قطر گفت: «تاثیر بی مانند ویروس کرونا بر صنعت هواپیمایی، چالش های بسیاری را برای همه شرکت های هواپیمایی ایجاد کرده است و ما باید برای حفاظت از آینده فعالیت خود اقدامی قاطعانه اتخاذ کنیم.»

هیچ اشاره ای نشده است که چه تعداد کارمند قرار است کاهش پیدا کند.

در ماه مارس شرکت هواپیمایی قطر که همچنان پروازهایی را انجام می دهد اعلام کرد که از ذخیره مالی خود استفاده خواهد کرد و در نهایت تلاش می کند از طرف دولت حمایت شود.

این شرکت در ماه مارس گذشته مجبور به اخراج حدود 200 کارمند به دلیل شرایط بد اقتصادی در پی شیوع ویروس کرونا شد.

شرکت هواپیمایی قطر دارای حدود 30 هزار کارمند است که پیش از شیوع بیماری کرونا با 260 هواپیما به 160 نقطه جهان پرواز داشت اما اکنون تنها به 35 نقطه جهان پرواز دارد.

منبع
روسیا الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا