سرخط خبرها

واکنش رئیس فراکسیون فتح به ادعای یک عضو ائتلاف دولت قانون

رئیس فراکسیون ائتلاف فتح در مجلس عراق، تأکید کرد که ائتلاف فتح کاملا منسجم است و موضعی یکپارچه در قبال دولت «مصطفی الکاظمی» و نامزدهای وزارتخانه ها خواهد داشت.

میدل ایست نیوز: «محمد الغبان»، رئیس فراکسیون ائتلاف فتح (شاخه سیاسی الحشد الشعبی) در مجلس عراق، تأکید کرد که ائتلاف فتح کاملا منسجم است و موضعی یکپارچه در قبال دولت «مصطفی الکاظمی» و نامزدهای وزارتخانه ها خواهد داشت.

او با انتشار توئیتی تأکید کرد که این انسجام و اتحاد به معنای نبود اختلاف نظر درون تشکل های عضو ائتلاف فتح یا نمایندگان نیست.

این اظهارات پس از آن مطرح شده که «کاطع الرکابی»، عضو مجلس نمایندگان عراق از ائتلاف دولت قانون به ریاست «نوری المالکی»، روز سه شنبه گفت ائتلاف دولت قانون و ائتلاف الوطنیه و برخی از گروه های تشکیل دهنده ائتلاف فتح جلسه رأی اعتماد به دولت الکاظمی را تحریم خواهند کرد.

او ضمن تأکید بر اینکه مذاکرات ائتلاف دولت قانون با الکاظمی به بن بست رسیده پیش بینی کرد که رأی آوردن کابینه الکاظمی با مشکل مواجه شود.

روز یکشنبه ائتلاف دولت قانون با صدور بیانیه ای تأکید کرد که از مذاکرات تشکیل دولت جدید خارج می شود و به دولت رأی اعتماد نخواهد داد.

منبع
ناس نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا