سرخط خبرها

«بشار اسد» برگزاری انتخابات پارلمانی سوریه را مجددا به تعویق انداخت

رئیس جمهوری سوریه با صدور حکمی در راستای اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا، انتخابات دور سوم پارلمان سوریه را به تعویق انداخت.

میدل ایست نیوز: «بشار اسد»، رئیس جمهوری سوریه، امروز پنجشنبه 7 مه با صدور حکمی انتخابات پارلمانی سوریه را که قرار بود در 20 مه 2020 برگزار شود به تعویق انداخت.

اسد این حکم را در راستای اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا صادر کرد.

در حساب ریاست جمهوری سوریه در فیس بوک آمده است: «در راستای اقدامات پیشگیرانه کشور برای مقابله با ویروس کرونا، اسد حکم شماره 121 سال 2020 مبنی بر تعویق انتخابات دور سوم پارلمان سوریه که قرار بود بر اساس حکم شماره 86 در تاریخ 20 مه برگزار شود، صادر کرد.»

بر اساس این حکم برگزاری انتخابات دور سوم پارلمان سوریه به تاریخ 19 ژوئیه 2020 موکول شد.

رئیس جمهوری سوریه پیشتر در نشستی با اعضای مسئول اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا در روز سه شنبه 5 مه اشاره کرد اوضاع کشور با توجه به شاخص های ویروس کرونا بهتر شده است اما خطر همچنان وجود دارد و ضروری است اقدامات پیشگیرانه و مقابله با این ویروس ادامه داشته باشد.

پیش از این بشار اسد در راستای اقدامات احتیاطی دولت این کشور برای مقابله با کرونا، دستور تعویق انتخابات را داده و انتخاباتی که قرار بود در 13 آوریل 2020 برگزار شود به 20 مه 2020 موکول شد.

منبع
اسپوتنیک عربی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا