اجتماعیسرخط خبرها

بازدید غیر منتظره «مصطفی الکاظمی» از اداره کل امور بازنشستگان+ فیلم

نخست وزیر عراق برای پیگیری مساله پرداخت حقوق بازنشستگان در اقدامی غیر منتظره از اداره کل امور بازنشستگان بازدید کرد.

میدل ایست نیوز: «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق، امروز یکشنبه، در اقدامی غیر منتظره با حضور در اداره کل امور بازنشستگان در بغداد مساله پرداخت حقوق بازنشستگان را شخصا پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار «بغداد الیوم»، الکاظمی برای پیگیری مساله پرداخت حقوق بازنشستگان از اداره کل امور بازنشستگان بازدید کرد.

نخست وزیر عراق در این بازدید و دیدار با برخی از بازنشستگان و خانواده های آنها پس از شنیدن شکایت و مطالبات آنها دستور رسیدگی به امور بازنشستگان در اسرع وقت را به مدیر اداره کل بازنشستگان داد.

بازدید غیر منتظره الکاظمی از اداره کل امور بازنشستگان، با هدف اطمینان از پرداخت حقوق بازنشستگان، تامین حقوق ماه های آتی بازنشستگان، نظارت بر توافق اداره کل امور بازنشستگان و وزارت ارتباطات برای اجاره دفاتر پستی در جهت استفاده برای پرداخت حقوق بازنشستگان و اطلاع از شکایت مراجعان انجام شد.

پیش از این الکاظمی روز گذشته دستور پرداخت حقوق بازنشستگان را صادر کرد و گفت که اجازه نخواهد داد حقوق بازنشستگان با تاخیر پرداخت شود.

الکاظمی در سخنانی در پایان اولین جلسه شورای وزیران عراق گفت: «مجموعه اقداماتی و در راس آن پرداخت حقوق بازنشستگان را اتخاذ کردیم و برای عدم تاخیر در آن تلاش خواهیم کرد.»

مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در شب چهارشنبه 6 مه توانست با کسب رای اعتماد از پارلمان عراق نخست وزیر این کشور شود.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا