اجتماعیسرخط خبرها

فرودگاه های مصر فعالیت خود را با اتخاذ اقداماتی پیشگیرانه از انتقال کرونا آغاز می کنند+ تصاویر

فرودگاه های مصر برای از سرگیری فعالیت خود همزمان با وجود ویروس کرونا اقداماتی احتیاطی برای حفظ فاصله اجتماعی اتخاذ کردند.

میدل ایست نیوز: فرودگاه های مصر برای اجرای مصوبه دولت مبنی بر فعالیت فرودگاه ها، پروازهای داخلی و هتل ها، تمهیداتی برای از سرگیری فعالیت خود همزمان با وجود ویروس کرونا اتخاذ کردند.

شرکت مسئول فرودگاه ها و هواپیمایی مصر در بیانیه ای گفت: «اقدامات احتیاطی درون سالن های فرودگاه ها با اعمال مسافت میان مسافران برای تضمین فاصله اجتماعی در حین سفر و هنگام ورود به فرودگاه برای کاهش خطرات انتقال ویروس کرونا اتخاذ شد.»

از جمله این اقدامات تامین مسافت کافی برای رعایت فاصله اجتماعی در میان صندلی های فرودگاه ها در سالن های انتظار مسافران است.

قرار دادن تابلوی های راهنما برای راهنمایی مسافران و اقدام به پیروی از آنها در جهت حفظ سلامتی خود از جمله شستن دست ها و استفاده از ماسک از دیگر اقدامات احتیاطی فرودگاه است.

فرودگاه های مصر برای از سرگیری فعالیت خود و حفظ سلامتی مسافران به صورت همزمان اقدام به نصب برچسب هایی بر روی زمین فرودگاه ها کردند که نشان دهنده هشدار به مسافران برای حفظ فاصله بدنی است.

قرار است هتل های مصر نیز با نصف توان خود از نیمه ماه ژوئیه فعالیت خود را برای فعال کردن بخش گردشگری و هواپیمایی آغاز کنند.

پیش از این هواپیمایی مصر پروازهای ورودی و خروجی به مصر را از 19 مارس متوقف کرد.

منبع
العین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا