اجتماعیسرخط خبرها

تماس محرمانه باشگاه رم ایتالیا با بن سلمان برای خرید این باشگاه

روزنامه «دیلی استار» چاپ بریتانیا از تماس محرمانه مالک باشگاه فوتبال رم ایتالیا با «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی و پیشنهاد خرید این باشگاه خبر داد.

میدل ایست نیوز: روزنامه «دیلی استار» چاپ بریتانیا از تماس محرمانه مالک باشگاه فوتبال رم ایتالیا با «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی و پیشنهاد خرید این باشگاه خبر داد.

دیلی استار نوشت: جیمز بالوتا، تاجر ایتالیایی الاصل امریکا از شرکت خصوصی خواسته تا برای خرید باشگاه رم که در لیگ برتر ایتالیا مشغول بازی است، مشتری پیدا کند.

این روزنامه افزود: بالوتا به اطلاعاتی دست یافته که نشان می دهد علیرغم گذشت 5 هفته از ارائه درخواست خرید باشگاه نیوکاسل از سوی بن سلمان، این قرارداد مورد موافقت قرار نگرفته است.

طبق این گزارش، مالکان باشگاه رم برای رقابت با نیوکاسل تلاش نمی‌کنند اما ابراز تمایل کرده‌اند که در صورت مخالفت با خرید باشگاه نیوکاسل، خواهان انجام مذاکرات بیشتر با بن سلمان هستند.

منابع خبری پیشتر اعلام کرده بودند که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی با پیشنهاد مبلغ 370 میلیون دلار، تمایل خود را برای خرید باشگاه نیوکاسل اعلام کرده است.

بن سلمان در تلاش است تا از طریق صندوق سرمایه‌گذاری عربستان که ریاست آن را خود برعهده دارد، 80درصد از سهام باشگاه نیوکاسل را خریداری کند، اقدامی که با مخالفت گسترده سازمان‌های حقوق بشری رو به رو شده است.

منبع
الحره

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا