خبر اولسیاسی

رایزنی تلفنی «مصطفی الکاظمی» با مدیر عامل آژانس بین المللی انرژی و نخست وزیر اوکراین

نخست وزیر عراق، طی تماس های تلفنی جداگانه ای از طرف مدیر عامل آژانس بین المللی انرژی و نخست وزیر اوکراین با آن دو گفت وگو کرد.

میدل ایست نیوز: «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق، طی تماس های تلفنی جداگانه ای از طرف «فاتح بیرول»، مدیر عامل آژانس بین المللی انرژی و همتای اوکراینی خود، با آن دو گفت وگو کرد.

بیرول ضمن تبریک نخست وزیری الکاظمی به او بر آمادگی آژانس بین المللی انرژی برای ارائه مشورت و حمایت از عراق در حل بحران قیمت نفت تاکید کرد.

الکاظمی نیز ضمن تشکر از بیرول از تمایل عراق برای تقویت ثبات بین المللی بازارهای انرژی و ایفای نقش برای بهبود آن پس از پایان بحران کرونا خبر داد.

از طرفی دیگر نخست وزیر اوکراین نیز ضمن تبریک نخست وزیری الکاظمی به او بر تداوم روابط دوستانه و شراکت میان دو کشور دوست و افزایش تقویت و گسترش همکاری ها و منافع متقابل تاکید کرد.

نخست وزیر اوکراین ضمن اشاره به اینکه تلاش های مشترک میان دو کشور موجب فائق آمدن بر همه سختی و ساخت آینده ای شایسته برای دو ملت دوست می شود برای الکاظمی و دولتش در انجام وظایف و مسئولیت هایش بخاطر رفاه عراق آرزوی موفقیت کرد و برای ملت عراق امنیت، صلح و شکوفایی بیشتر را خواستار شد.

الکاظمی نیز ضمن تقدیر و تشکر از همتای اوکراینی خود، از وی برای سفر به بغداد در جهت تقویت همکاری ها در زمینه های مختلف به خصوص سرمایه گذاری و مبارزه با ویروس کرونا دعوت کرد.

منبع
نخست وزیری عراقنخست وزیری عراق

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا