خبر اولسرخط خبرها

«سید حسن نصرالله»: با ادامه حمایت از ملت فلسطین مسیر شهید «قاسم سلیمانی» را ادامه خواهیم داد

نصرالله بر پایبندی قاطع «جنبش مقاومت» به مسئله فلسطین و ایستادنش در کنار ملت فلسطین و نیروهای مقاومت فلسطینی» تأکید کرد.

میدل ایست نیوز: «سیدحسن نصرالله»، دبیر کل حزب الله لبنان، تأکید کرد که روز جهانی قدس بیانگر تعهد ثابت ایران به مسئله فلسطین و جهاد برای آن و تنها نگذاشتن ملت فلسطین است.

نصرالله در پیامی ویدئویی «روز جهانی قدس» تأکید کرد که تصویر واقعی امت اسلامی را در کسانی که در پی عادی سازی روابط با اسرائیل هستند نباید دید بلکه «تصویر واقعی در اعتراف مقامات صهیونیستی به شکست های مکرر متحدانشان در چندین نقطه و جبهه نمایان می شود».

او گفت که همه «فتنه ها و توطئه ها برای ازهم پاشیدن ما شکست خورد و هم‌بستگی ما نشان می دهد که تلاش برای انزوای فلسطین نیز شکست خورده است».

نصرالله بر پایبندی قاطع «جنبش مقاومت» به مسئله فلسطین و ایستادنش در کنار ملت فلسطین و نیروهای مقاومت فلسطینی» تأکید کرد.

دبیر کل حزب الله همچنین یاد سردار شهید قاسم سلیمانی را گرامی داشت و او را «یکی از ارکان اصلی مقاومت در منطقه» خواند و گفت که «راه شهید سلیمانی را ادامه خواهیم داد و با وی برای تحقق رؤیایش عهد می‌بندیم و این مسیر را پیش خواهیم گرفت و چون او در جبهه ها حاضر خواهیم شد».

او از همه «فرزندان امت اسلامی» خواست که روز قدس را به روش مناسب گرامی بدارند.

منبع
المیادین

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا