خبر اولسیاسی

بازداشت یک عضو بارز داعش پس از بازگشت از سوریه

سازمان اطلاعات نظامی عراق یکی از عناصر داعش که در نبرد «الباغوز» شرکت داشته پس از بازگشت از سوریه بازداشت کرد.

میدل ایست نیوز: سازمان اطلاعات نظامی عراق امروز پنجشنبه اعلام کرد یکی از عناصر داعش که در نبرد «الباغوز» شرکت داشته پس از بازگشت از سوریه بازداشت شد.

در بیانیه سازمان اطلاعات نظامی عراق آمده است: «سازمان اطلاعات نظامی، یکی از عناصر تروریستی داعش که در نبرد الباغوز شرکت داشته را پس از بازگشت از سوریه در الانبار بازداشت کرد.»

سازمان اطلاعات نظامی عراق اشاره کرد که این عملیات برای بازداشت این عضو داعش در ادامه اقدامات این سازمان برای پیگرد و نظارت عناصر تروریستی که از طریق مرز وارد عراق می شوند انجام شد.

در ادامه بیانیه آمده است: « مجموعه های اطلاعات نظامی در لشکر 10 با همکاری اطلاعات تیپ پیاده نظام 39 و بر اساس اطلاعات دقیق توانستند یکی از عناصر داعش را در منطقه «البو فراج» در جزیرة الرمادی در الانبار را بازداشت کنند.»

این عضو داعش به دستگاه قضایی تحویل داده شد.

پیش از این الحشد الشعبی در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای تیپ 43 الحشد الشعبی، طی کمینی «ایوب عدای العانی»، مسئول رسانه ای داعش در استان صلاح الدین را دستگیر کردند.

در بیانیه الحشد الشعبی اشاره شده که این تروریست در اکثر عملیات های مجرمانه علیه نیروهای امنیتی و غیر نظامیان به خصوص در استان صلاح الدین شرکت داشته است.

پیش از این اداره اطلاعات نظامی عراق از دستگیری یکی از عناصر گروه تروریستی داعش پس از بازگشت وی از سوریه به عراق خبر داده بود.

در بیانیه اداره اطلاعات نظامی عراق آمده است که گروه های اطلاعات نظامی عراق با همکاری تیپ 30 پیاده نظام توانستند یکی از تروریست های داعش در منطقه «البو عبید» در شهر «القائم» استان الانبار دستگیر کنند.

منبع
بغداد الیوم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا