اجتماعیخبر اول

نشست شورای امنیت ملی عراق برای بررسی اقدامات دستگاه‌های امنیتی در اجرای منع آمدوشد

شورای امنیت ملی عراق در جلسه‌ای به ریاست «مصطفی الکاظمی» اقدامات دستگاه‌های امنیتی در اجرای ممنوعیت آمدوشد در بغداد و دیگر استان‌ها را مورد گفت‌وگو قرار داد.

میدل ایست نیوز: شورای امنیت ملی عراق در جلسه‌ای به ریاست «مصطفی الکاظمی» اقدامات دستگاه‌های امنیتی در اجرای ممنوعیت آمدوشد در بغداد و دیگر استان‌ها را مورد گفت‌وگو قرار داد.

به گزارش دفتر رسانه‌ای نخست وزیری عراق، الکاظمی بر اهمیت حفظ امنیت بهداشتی شهروندان به عنوان بخش جدانشدنی از امنیت ملی در سایه رویارویی عراق و دیگر کشورهای جهان با همه گیری کرونا تاکید کرد.

نخست وزیر عراق در ادامه به اهمیت آگاهی شهروندان به همکاری با دستگاه‌های امنیتی و بهداشتی اشاره کرد و افزود این امر یکی از ارکان اصلی در مبارزه با شیوع ویروس کرونا به شمار می رود و فاکتوری تعیین‌کننده در ممانعت از شیوع دامنه ابتلا به این ویروس است.

شورای امنیت ملی عراق در این نشست درباره اقدامات دستگاه‌های امنیتی در اجرای ممنوعیت آمد و شد در بغداد و استان‌های عراق در سایه افزایش آمار ابتلاها به کرونا و نیز راهکارهای ارتقای فعالیت و همکاری در عملکرد مشترک میان ادارات بهداشت و دیگر دستگاه‌های دولتی مامور به مقابله با کرونا رایزنی شد.

دولت عراق پیشتر از تمدید یک هفته‌ای منع آمد و شد در همه استان‌های عراق تا ششم ماه آتی خبر داده بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا