سرخط خبرهاسیاسی

نماینده پارلمان عراق خبر داد: احتمال برگزاری جلسه رای اعتماد به نامزدهای وزارت های باقی مانده در روز چهارشنبه

برخی نمایندگان پارلمان عراق درباره جلسه فردای پارلمان عراق و احتمال برگزاری جلسه رای اعتماد به نامزدهای وزارت های باقی مانده پس از توافق رؤسای فراکسیون های اظهاراتی بیان کردند.

میدل ایست نیوز: «عامر الفایز»، نماینده پارلمان عراق امروز سه شنبه اعلام کرد در جلسه پارلمان که قرار است فردا برگزار شود ممکن است کابینه وزاری دولت «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق تکمیل شود.

فایز در گفت وگویی با رسانه های دولتی گفت: «پارلمان عراق در جلسه روز چهارشنبه تعدادی از مسائل مهم را بررسی خواهد کرد و اگر بر سر نامزدهای وزارت های باقی مانده توافق شود ممکن است کابینه وزاری الکاظمی تکمیل شود.»

نماینده پارلمان عراق افزود که جلسات پارلمان ادامه خواهد داشت و جلسه چهارشنبه نشانه ای برای ادامه جلسات پارلمان است زیرا بسیاری از پروژه های معطل است و کشور نمی تواند دوره بیشتری معطل باشد.

فایز در حالی به احتمال تکمیل کابینه وزاری دولت الکاظمی اشاره می کند که از طرفی دیگر «ملحان المکوطر» دیگر نماینده پارلمان تاکید کرد جلسه رسمی و عادی پارلمان برای بررسی برخی قوانین مهم است و رای اعتماد به نامزدهای وزارت های باقی مانده در فهرست اعمال پارلمان برای فردا نیست.

اما «بشار الکیکی»، نماینده حزب دموکرات کردستان اشاره کرد که جدول اعمال پارلمان هنوز مشخص نشده و احتمال نشست رؤسای فراکسیون های سیاسی برای آماده سازی جلسه فردا وجود دارد.

الکیکی اعلام کرد هر احتمالی برای جلسه فردا وجود دارد و اگر سران فراکسیون ها به توافق برسند امکان برگزاری جلسه رای اعتماد به نامزدهای وزارت های باقی مانده وجود دارد.

منبع
السومریة نیوز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا